Cynamonowa kasza jaglana z bakaliami

Świetna propozycja na bezglutenowe i pożywne śniadanie. W dodatku zdrowe! Dzięki swoim właściwościom kasza jaglana oczyszcza organizm z toksyn i dostarcza mu wielu niezbędnych witamin.

Składniki:

– ok. 2,5 szklanki ugotowanej na sypko kaszy jaglanej
– cynamon – ile kto lubi (ja dałam płaską łyżeczkę sproszkowanego cynamonu)
– trzy garście migdałów (najlepiej namoczonych wcześniej przez co najmniej 30 minut)
– 4 łyżki wyłuskanych pestek dyni  (najlepiej namoczonych wcześniej przez co najmniej 30 minut)
– do smaku: coś słodkiego – np. steria, ksylitol, miód, syrop
– szczypta soli
– łyżka oleju do podsmażenia kaszy

Przepis:

1. Migdały podprażyć na suchej patelni i przesypać do głębokiej miski.
2. Na tej samej patelni podsmażyć na oleju  ugotowaną kaszę jaglaną.
3. Do kaszy dodać cynamon i szczyptę soli. Dosłodzić w miarę potrzeby.
4. Przesypać do miski z podprażonymi migdałami, pestkami i siemieniem.

Smacznego!

Jeśli interesuje Cię więcej przepisów z wykorzystaniem kaszy jaglanej – kliknij tutaj.