Konsultacje – holistyczne zarządzanie stresem

Stres jest integralną częścią naszego życia. Jednak czy wiesz, że sposób, w jaki sobie z nim radzisz ma olbrzymi wpływ na Twój stan zdrowia?

Należy pamiętać, że chwilowy stres może być niezwykle pozytywny - motywuje, przygotowuje do działania, dodaje energii.

Gorzej jeśli utrzymuje się przez dłuższy czas. Jeśli stres jest długotrwały, może prowadzić do depresji, osłabienia systemu odpornościowego i wyzwolenia lub zaostrzenia objawów wielu chorób z autoagresji, takich jak np. hashimoto, cukrzyca czy reumatoidalne zapalenie stawów. Może przyczynić się także do powstania przewlekłych chorób serca, układu krążenia i jelit.

Jak radzić sobie ze stresem?

Istnieje wiele sposobów na radzenie sobie ze stresem. Jedne z nich są "zdrowe" i wspierające, inne "niezdrowe" i destrukcyjne.

Wśród tych pierwszych znajdują się m.in: relaksacja i wizualizacja, zdrowy styl życia i odżywianie, techniki oddechowe, zmiana ograniczających przekonań, a także ograniczenie kontaktów z toksycznymi ludźmi i sytuacjami, umiejętność wyrażania emocji i bycia asertywną.

Wśród niewspierających technik radzenia sobie ze stresem znajdują się m.in.: palenie papierosów i inne używki, przejadanie się, spędzanie godzin przed telewizorem, izolowanie się od rodziny i przyjaciół, wyładowywanie swoich emocji na innych.

Jak mogę Ci pomóc?

Jestem coachem zdrowia i dobrostanu oraz naturoterapeutką specjalizującą się w naturalnych sposobach redukcji stresu. Pomogę Ci zarządzać Twoim stresem w holistyczny sposób. W trakcie konsultacji zajmiemy się Twoim ciałem, umysłem i emocjami - ponieważ wierzę, że nie ma możliwości pracowania wyłącznie nad jednym aspektem naszego JA.

Program terapii ustalany jest każdorazowo indywidualnie, razem z Tobą. Wśród metod, z którymi pracuję znajdują się m.in.: coaching zdrowia i dobrostanu, medytacja i kontrolowana relaksacja, ćwiczenia oddechowe, technika uwalniania, twórcza i medyczna wizualizacja, mindfulness, czakroterapia, nauka akceptacji siebie, praca z przekonaniami. Praca mentalna jest rozszerzona także o aromaterapię, ziołolecznictwo i pomoc we wprowadzeniu do swojego życia wspierających nawyków, np. żywieniowych.

Jak wyglądają konsultacje?

Konsultacje mogą się odbywać wirtualnie (Skype, telefon) lub stacjonarnie w Warszawie. Jedna sesja trwa 60 minut.

Naszą pracę zaczniemy od znalezienia stresorów - czyli sytuacji i zachowań, które są dla Ciebie głównym źródłem stresu.

Zidentyfikujemy je i zobaczymy co (dobrego lub złego) wniosły one do Twojego życia. Pomogę Ci znaleźć najlepsze dla Ciebie sposoby zarządzania stresem i pokażę Ci jak z nich korzystać.

Będę Ci towarzyszyć w trakcie wyznaczania nowych celów, które chciałabyś zrealizować, ale z jakichś powodów tego nie robisz. Ważnym krokiem w całym procesie jest także nawiązanie wspierającej relacji z samą sobą i pożegnanie ograniczających przekonań na temat siebie i świata.

Nie wykonam za Ciebie ciężkiej pracy, ale będę Cię wspierać na każdym kroku Twojej przemiany.

Pod koniec każdej sesji zawsze ustalamy plan działania na kolejne dni - tak abyś mogła kontynuować pracę nad sobą. Będą to m.in. nagrania i ćwiczenia. Jeśli będziesz miała jakieś pytania lub wątpliwości pomiędzy sesjami, przez cały czas jestem do Twojej dyspozycji poprzez e-mail.

Krok 1.

Określenie poziomu stresu i identyfikacja stresorów.

Krok 2.

Uświadomienie sobie skutków stresu i zrozumienie swoich dotychczasowych reakcji na stres.

Krok 3.

Opracowanie dostosowanej do Ciebie strategii zarządzania stresem.

Krok 4.

Wyznaczenie celów, dzięki którym będziesz mogła prowadzić bardziej harmonijne życie.

Krok 5.

Nawiązanie wspierającej relacji z samą sobą, praca z ograniczającymi przekonaniami.

Spotkajmy się na Skype lub w Warszawie.

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Zadzwoń

692 204 425

Napisz

magda@dobroznatury.pl

Tu się spotkamy: 1GYM Fitness Club

Warszawa, ul. Chlewińska 18
(3 minuty od stacji metra Słodowiec)