Zdrowy waniliowo-migdałowy budyń jaglany

Składniki na 2 porcje:

– 8 daktyli
– 2,5 szklanki ugotowanej i ostudzonej kaszy jaglanej
– 1 szklanka mleka (dałam migdałowe, ale może być także inne)
– ziarenka wanilii do smaku
– 3 łyżki zmielonych migdałów

Przepis:

1. Daktyle namocz w wodzie (minimum 30 minut).
2. Ugotowaną kaszę jaglaną, mleko, 6 daktyli i ziarenka wanilii zblenduj na gładką masę.
3. Pozostałe 2 daktyle pokrój w cienkie plasterki.
4. Budyń przełóż do miseczek, posyp zmielonymi migdałami i pokrojonymi w plasterki daktylami.

Smacznego!

Składniki na 2 porcje: - 8 daktyli - 2,5 szklanki ugotowanej i ostudzonej kaszy jaglanej - 1 szklanka mleka (dałam migdałowe, ale może być także inne) - ziarenka wanilii do smaku - 3 łyżki zmielonych migdałów Przepis: 1. Daktyle namocz w wodzie (minimum 30 minut). 2. Ugotowaną kaszę jaglaną, mleko, 6 daktyli i ziarenka wanilii zblenduj na gładką masę. 3. Pozostałe 2 daktyle pokrój w cienkie plasterki. 4. Budyń przełóż do miseczek, posyp zmielonymi migdałami i pokrojonymi w plasterki daktylami. Smacznego!